marți, 11 septembrie 2012

Keratină lichidă Anian


Pentru astăzi v-am pregătit un review al keratinei lichide de la Anian.

Descriere oficială:

"ANIAN Keratină Lichidă conţine ingrediente identice cu cele din structura părului, care acţionează cu o intensitate cu atât mai mare cu cât părul e mai deteriorat. Acţiunea keratinei lichide Anian revitalizează strălucirea mătăsoasă naturală a părului, revigorându-l şi dându-i volum, astfel încât să arate radios şi sănătos."

Părerea mea:

Keratina lichidă Anian chiar are efect. Părul meu capătă volum şi strălucire şi arată mai sănătos ca niciodată.
L-a folosit şi mama mea, care are părul mai degradat decât al meu pentru că se vopseşte, iar eu nu, şi s-au văzut rezultatele şi în acest caz încă de la primele utilizări. 
Are un miros plăcut, care mă duce cu gândul la curmale.
Ambalajul e foarte practic şi se aplică uşor pe păr, datorită pulverizatorului.
Eu nu îl folosesc la fiecare spălare. Îl folosesc cam o dată la o săptamână şi este de ajuns.


Instrucţiuni de folosire:

Uscaţi părul cu prosopul după ce a fost spălat şi dat cu balsam. Aplicaţi Anian Keratină lichidă, apoi masaţi uşor şi pieptănaţi.
Uscaţi uşor cu uscătorul de păr, căldura fiind necesară pentru fixarea ingredientelor active pe păr. Coafaţi ca de obicei. 

Găsiţi produsul pe www.triodeluxe.ro

Voi aţi folosit acest produs? Ce părere aveţi despre el?


Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More