marți, 11 septembrie 2012

Un nou început




                 Bună tuturor! Câteva dintre voi mă cunoaşteţi deja. Dacă nu, vă spun acum cine sunt. Sunt Valentina Bucur, deţinătoarea blogului Valentina Bucur - Makeup & Beauty . Sunt o tânără giurgiuveancă de 17 ani pasionată de artă, lectură, cunoaştere, scris. Am deschis acest blog deoarece simţeam că am nevoie de un nou spaţiu al meu. Simţeam că celălalt blog mă limita. Îmi doresc să am un blog cu mai multe arii, iar primul este doar pe sfera beauty/make-up şi eu vreau să arăt că pot mai mult de atât. Dacă aş fi  făcut tot ce îmi doresc eu pe acel blog, în mod sigur v-aş fi derutat. Şi aşa am făcut-o deja deoarece am mai postat articole care nu au legătură cu sfera beauty.





                  Pe acest blog voi mai păstra câteva articole de beauty, însă mai puţine. Voi posta însă păreri personale, sfaturi pe orice teme. Vreau să fie ca un jurnal complet. Şi nu vreau să fie doar destinat fetelor. Vreau ca acest blog să fie destinat unui public cât mai larg, indiferent de sex, vârstă, religie, naţionalitate. Aici sunteţi toţi bine-veniţi.


                  Îmi doresc tare mult ca acest nou proiect să fie dus la bun sfârşit. Îmi doresc să reuşesc ce mi-am propus. În final, vreau să vă mulţumesc tuturor celor care m-aţi citit până acum pe celălalt blog şi sper că o veţi face şi în continuare, aici. Deocamdată voi merge cu ambele bloguri. să văd cum evoluează totul.




               Sper să auzim numai de bine şi să vă facă plăcere să mă urmăriţi şi aici! Aveţi în sidebar butonul de GFC, butonul de Like şi câmpul de abonare prin E-mail.


Vă pup, o zi bună!




Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More